ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI, SKARG I WNIOSKÓW Informacja w zakresie sposobu składania reklamacji, skarg i wniosków oraz zasad ich rozpatrywania w Banku Spółdzielczym w Błaszkach: Informacja Zarządu Banku o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji  Zasady składania reklamacji skarg i wniosków  Formularz reklamacji dla klienta indywidualnego  Formularz reklamacji dla klienta instytucjonalnego  Formularz reklamacji dotyczący kart – klient indywidualny  Formularz reklamacji dotyczący kart – klient instytucjonalny  Informacja o podmiotach rozpatrujących spory konsumenckie: Bank Spółdzielczy w Błaszkach, w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje, iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami oraz osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami, jest Rzecznik Finansowy. Szczegółowe informacje o zasadach rozwiązywania sporów można uzyskać w Biurze Rzecznika Finansowego pod adresem: Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa oraz na jego stronie internetowej:https//rf.gov.pl/.
Bank Spółdzielczy w Błaszkach, w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami oraz osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, na zasadach określonych w Regulaminie Sądu Polubownego. Szczegółowe informacje o zasadach rozwiązywania sporów można uzyskać pod adresem: 00-030 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1 oraz na stronie internetowej: https:/www.knf.gov.pl.
Bank Spółdzielczy w Błaszkach w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich. Szczegółowe informacje o zasadach rozwiązywania sporów można uzyskać pod adresem: ul. Z.Herberta 8, 00-380 Warszawa oraz na stronie internetowej: https://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalnosc/.
|